Monday, July 16, 2012

黎諾懿女友 - 港男搵有錢女娶! 泊好碼頭 港姐女友身家過億

黎諾懿女友


無綫藝員黎諾懿在日前大埔活動中,坦認與2007年落選港姐李潔瑩拍拖。被追問女友身家豐厚,唔洗憂柴憂米,他亦大方承認"至少可以令身邊人唔使為錢憂慮,可以唔使做先。"


圖: 黎諾懿女友

(轉)黎諾懿和龔嘉欣今日現身大埔活動,有指黎諾懿搭上富貴落選港姐李潔瑩,問到是否有計劃何時結婚,他表示:「至少可以令身邊人唔使為錢憂慮,可以唔使做先。」

圖: 黎諾懿女友


黎又指女友家境豐厚,已經無金錢壓力並說:「咁無可能我唔做o架嘛,雖然能力上超越佢屋企就難o的,但都會努力。」

原文:黎諾懿女友 冇經濟壓力
http://hk.apple.nextmedia.com/open/realtime/7018882/20120715/51015392



黎諾懿簡介

TVB 黎諾懿 官方專頁 黎諾懿 2003年<<當四葉草碰上劍尖時>>飾演歐陽逸 現今2012年 <<愛回家>> 飾演馬壯



姓名‧中文:黎諾懿
姓名‧英文: Lok Yi Lai
出生日期: 6月15日
星座:雙子座
血型: O
身高:183 cm
體重:75 kg
宗教:佛
籍貫:中山
家庭成員:哥哥, 母親, 弟弟
語言:粵語,英語
加入TVB年份:2002年

黎諾懿 facebook
http://www.facebook.com/LokyiLaiFansClub
黎諾懿新浪微博
http://weibo.com/lokyilai


李潔瑩Nicole新浪微博
http://weibo.com/nicolelee
2007年度香港小姐,同屆有周美欣及何傲兒等。


No comments:

Post a Comment