Tuesday, July 17, 2012

屯門痴線泥頭車 - 有片! 全城鬧爆呢位司機 cut線玩飆移


屯門痴線泥頭車


有片為証! 拉呢個司機啦。有人上載一短車頭攝錄機拍攝的影片,見到一架泥頭車 cut 線撞燈,十分危機,而且成架車好似玩飆移般,幾乎打斜反轉。記住,這是一架泥頭車,不是普通車,網民不單鬧爆,更慢動作播片,找番這架車的車牌出來,打算報警。

圖︰勁過份 : 屯門痴線泥頭車,就似好想翻轉一樣,真係十分危險!


屯門痴線泥頭車 短片
http://www.youtube.com/watch?v=CxZw-OzwM_s
留意第 04 秒開始,畫面右下方開始出現 !



屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (1)︰
講真,我諗如果換轉第二啲司機一定炒咗落前面架私家車度,好多時­細車停到大車未必一定可以停到,如果有得選擇,比我都會選擇架撞­架大車都唔想撞架細車,如果佢唔摟呔直撞私家車上駕駛者必定死更­,當然泥頭車司機一定係佢唔啱!


屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (2)︰
佢可能剛剛殺完人逃離犯案現場


屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (3)︰
快D 拉條友,他將会是一个謀殺犯!



屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (4)︰
你話我歧視都係咁講! 雖然渣的士,小巴,巴士同私家車,好多司機都會衝燈超速,但係拖­頭車同片中既泥頭車或者中重型車既司機真係好仆街 沖燈超速亂cut線都有 最慘你部車大部 有咩事累死人呀 你死你既事 唔好累人啦 好冇呀 ? 你d呢d司機之前已經令到屯公巴士跌落身 落馬洲車禍 就係你呢d咁不負責任既貨櫃車拖頭司機 累死人


屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (5)︰
肯定佢右線hub眼瞓, 突然醒咗...見有位就cut左, 如果唔係就撞架Accord ~
唔係想搞片中的 "爛口發" 的 ~

屯門痴線泥頭車 youtube 片 網民評論 (6)︰
交比交通部,cut 返佢個車牌出來追查,唔係害死人都僟。

No comments:

Post a Comment