Tuesday, September 11, 2012

惡搞劉江華 多改圖! 網民勁祝賀 成功爭取劉華落選


惡搞劉江華

超級區議會選舉曲終人散,劉江華結果是落選的一人。當了14年議員,今次可算是他最大的挫折。消息傳開後,網民熱烈慶祝他落選,勁多改圖走晒出來,而且不少人更在 FB 互相瘋傳,從這裡可以知道,雖然民建聯是香港第一大黨,但原來民建聯這位副主席是咁唔受網民歡迎。

圖︰惡搞劉江華 (相自 appledaily)


隔牆有耳:網民食花生佔領劉江華
(轉) 噚日係「香港勝利的一天」,贏咗啲乜?咪贏在輸咗個劉江華囉。做咗14年議員嘅民建聯劉江華,今年轉戰超級區議會,點知因為分票唔勻,黯然落選;難怪佢噚日外表就傷心、內心就不甘。不過有人歡喜有人愁,原來好多市民對劉江華深惡痛絕,一知道佢落選就自發走去佢議辦搞祝捷會,有成幾十人響應,齊齊「佔領劉江華」。

查實選舉有輸有贏好平常啫,無論民主派還是建制派,輸咗咪頭耷耷閃人囉。但當劉江華落選消息一出街,好多網民就喺facebook報喜,有人改圖、有人改歌、有人拍埋片,自彈自唱《香港要贏》賀劉江華敗選。總之每個人都盡了公民責任,盡量出一分力,為劉江華送上「祝福」。

網民搞「解穢宴」百人出席
佢個「香港要贏」廣告,曾被網民二次創作成「香港要贏,劉江華就要輸」,估唔到真係「開口中」。劉江華一敗激起千重浪,跟住仲有網民成立「全港各界熱烈慶祝劉江華落選委員會」,邀請大家去劉江華位於沙田隆亨邨嘅議辦祝捷,呼籲眾人自備香檳、花生、音樂等,亦有網民專登食飯餐「蛇齋餅糭解穢宴」㖭。個祝捷會有成百人出席,搞到要驚動警察到場了解。

「佔領行動」相當成功,全港網民接力改圖、upload蛋糕、鮮花相片狂賀劉江華,若然劉生早啲知道佢「民望」咁高,就唔會搞到有今日啦。



引自︰
隔牆有耳:網民食花生佔領劉江華


==================

第一次見,有議員選舉失敗,會有市民去慶祝 !?


Youtube 劉江華慘敗祝捷會 唱喜氣洋洋慶祝落選
http://www.youtube.com/watch?v=u9jStY2TM_A



Youtube 全港市民熱烈慶祝劉江華慘敗祝捷會閉幕禮
http://www.youtube.com/watch?v=ZcHDVeladl4

No comments:

Post a Comment