Wednesday, November 14, 2012

鬧爆文化 - 多相! 超靚女新聞小花 陳嘉欣 慘被鬧爆


鬧爆文化

新聞透視一輯講香港鬧爆文化節目播出街後,網民不斷批評節目立場偏頗,一面倒教訓網民的行為,而偏幫近期幾位勁被網友批評個人價值觀與立場有問題的時事人物,如撐國民教育的梁紀昌、支持簡體字與李剛去醫院做太上皇的曾志豪。

不過有網民擔心,節目的內容是記者與編輯負責,至於負責做主持的靚女新聞小花陳嘉欣,其實只是跟稿讀,但靚女新聞小花卻亦被網民順手鬧爆,因此替她不值。

圖: 鬧爆文化 - 靚女新聞小花 陳嘉欣被鬧爆


影片︰
2012年11月10日-新聞透視 鬧爆文化
http://www.youtube.com/watch?v=IF8ibZLZGDI


社會上議題不絕,爭論不休,兩陣對立,非黑即白。學者感慨,不表態、不參加批判特區政府,好人有限。

簡單的口號,簡單的訴求,網絡上一呼百應,動員上街,卻少聚焦事件的內容。社會上,無論政治、民生議題都只有「Yes」或「No」,欠缺了「Yes......, but......」或「No......, but......」的對話空間。

當「先扭曲、再標籤、後打倒」成為常態,當事事鬧爆,這是我們想見的社會嗎?社會躁動不安,如何面對?

記者:李賢哲

=====================

門常開:批鬧爆文化 CCTVB被狂插
(轉) CCTVB時事節目《新聞透視》最近以「鬧爆文化」為題,訪問咗幾位最近俾人鬧爆嘅知名人物,包括梁紀昌、曾志豪等等,大肆報道香港人動輒狂插狂轟嘅風氣。節目惹來正評負評如潮,算係CCTVB今期唯一能夠抗衡「香港良心」台反發牌騎呢騷嘅節目。

相信《新聞透視》編輯都預咗,呢類一面倒教訓網民同某批群眾嘅節目,一定會引起更大規模嘅鬧爆。其中一位曾獲節目邀請訪問嘅網民「朗思」,向無綫編輯發出公開信,批評節目立場偏頗,「請問閣下:甚麼叫鬧爆文化?鬧爆何以成文化?它的背景成因為何?何解九七前沒有這現象?你認為鬧爆人是很舒服、很有型的事嗎?」

引自︰
http://www.sharpdaily.hk/article/news/20121114/152471


鬧爆文化 youtube 網民評論(1)︰
睇完呢段片,有校長,有想李怡一鋪清袋嘅反共新財子曾志豪,有公­平公正嘅節目主持謝志鋒,(幫雞蛋打高牆一巴,再替高牆打雞蛋一­吓)有鬧爆人但唔夠人鬧嘅陶君行,嘩!中華民族真係不配有民主。­

鬧爆文化 youtube 網民評論(2)︰
只可以講本集論點不中立

鬧爆文化 youtube 網民評論(3)︰
係,仲有留意多少少
多數人身攻擊戈D人
係持咩立場
唔好成日一面倒話網民,網民
好似講到全部網民都係咁樣

鬧爆文化 youtube 網民評論(4)︰
今集出佐街後我開始擔心主持陳嘉欣會俾人謾罵同恐嚇..!!!
因為香港憤青網民的作風...只有他們永遠的對....你有意見­?....聽收皮啦!!!!

鬧爆文化 youtube 網民評論(5)︰
人地系講一D冇道理的漫罵,非黑即白GE 人 ,並不是那些遊行示威GE 人,一個二個系到對號入座,叻吾切,淨系看個標題,又話咩CCT­VB,跟本同內容無關GE野 ~

No comments:

Post a Comment